Meest gestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Wilt u bij een vraag eerst even onderstaande vragen en antwoorden doornemen?

Uw vraag staat er vast tussen! De vragen en antwoorden gelden voor alle verhuur producten. Staat uw vraag hier onverhoopt niet tussen? Neem dan gerust contact met ons. klantenservice@feestverhuurveendam.nl of telefonisch via ons mobiele nummer +31644909193

  1. Hoe en wanneer moet ik bij jullie betalen?

U kunt bij het reserveren kiezen tussen een directe iDEAL betaling of via contant of betaalverzoek (tikkie) bij de afhaal locatie of bij de bezorger.

Betalingen via factuur achteraf is soms mogelijk voor klanten met een Kamer van Koophandel nummer

  1. Zijn jullie attracties veilig en gekeurd?

Onze attracties zijn allemaal voorzien van een veiligheidscertificaat van een Nederlandse keuringsinstantie. Alle certificaten kunt u vinden op de betreffende product pagina’s op de website.

Hou voor veilig gebruik altijd de gebruiksvoorschriften aan en onze tips aan!

LET OP! Het spelen in en op onze opblaasattracties is altijd voor eigen risico van de gebruiker!

  1. Heb ik een vergunning nodig voor het plaatsen van een attractie in de openbare ruimte?

Dit is per gemeente verschillend. Voor een kleiner feest is meestal geen vergunning nodig. Bij een feest waar u wegen voor moet afsluiten is altijd een vergunning nodig. Om zeker te zijn kunt u het beste even de betreffende Gemeente bellen.

  1. Hoe weet ik of een artikel op de door mij gewenste dag nog beschikbaar is?

Wanneer u de huurdatum invult op de onze website krijgt u te zien welke artikelen allemaal beschikbaar zijn.
Let op, door verhuur via meerdere kanalen kan dit nooit 100% zeker zijn. Zodra wij uw bestelling bevestigd hebben is het zeker. Communicatie hierover is altijd heel vlug!

  1. Kunnen jullie de attracties voor ons op- en afbouwen?

Uiteraard kunnen wij de artikelen, tegen een geringe meerprijs, voor u op- en afbouwen. Bij het bestelproces kunt u kiezen voor hulp bij op- en afbouw.

  1. Wat zijn jullie bezorgvoorwaarden?

Wij bezorgen voornamelijk springkussens en andere zware artikelen. Deze worden dan ook via de website berekend. Voor kleine artikelen kunnen wij altijd een vrijblijvende offerte voor u maken inclusief opbouwen/bezorgen.

In principe bezorgen wij tot 30 kilometer vanaf onze bedrijfslocatie in Veendam. Neem bij grotere afstanden contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Op het bezorgmoment moet er iemand aanwezig zijn om de opzetlocatie aan te wijzen, de stroomvoorziening te regelen en om uitleg aan te geven over het springkussen of ander artikel wat uw huurt.

  1. Wat zijn jullie bezorgkosten?

De kosten voor het bezorgen en/of ophalen worden bij het bestelproces automatisch berekend. We rijden 4x een enkele reis om naar een opzetadres te gaan daar zijn de kosten ook op berekend. Bij bestellingen met meer producten worden er natuurlijk maar 1x kosten berekend.

  1. Hoe laat komen jullie de attractie bezorgen?

U kunt via het de website een gewenste tijdsstip aangeven. Zodra de bestelling binnen is en wij het bevestigen dan is de reservering (ook qua tijdstip) definitief. Mocht uw bestelling lastig zijn in te passen in onze planning dan benaderen we u om er samen uit te komen en een andere tijdstip in overleg af te spreken. Dit zal altijd schriftelijk bevestigd worden. Over het algemeen brengen we het kussen dan vaak eerder zodat u er langer gebruik van kan maken.

Houdt met de bezorgtijd altijd rekening met een zekere speling. De bezorgers doen hun uiterste best om overal op tijd aanwezig te zijn. Onverwachte zaken zoals files, calamiteiten en dergelijke hebben invloed op reistijden

  1. Kunnen wij zelf een opblaasattractie op- en afbouwen?

Ja, het op- en afbouwen van een attractie kunt u zelf doen. Wij hebben hiervoor eenvoudige op- en afbouwinstructies samengesteld. Bekijk ook even onze instructiefilm.

In verband met de zwaarte en grootte van de opblaasattracties zijn voor het op- en afbouwen bij voorkeur twee (sterke) personen nodig. Een steekkar is voor vervoer van de locatie naar de auto/aanhanger erg handig. Een gemiddeld springkussen weegt ongeveer tussen de 80 en 180kg.

  1. Past een springkussen, attractie of stormbaan in mijn auto?

Dit is afhankelijk van de pakketgrootte van het artikel én van de laadruimte van uw auto. De afmetingen van de opgevouwen pakketten staan bij de meeste artikelen op de website. Over het algemeen geldt:

o             kleine springkussens, poppen en skytubes passen in (bijna) alle personenauto’s, mits de achterbank plat kan;

o             de normale springkussens, attracties en kleine stormbanen heeft u een aanhanger of bestelbus nodig.

o             Voor de grotere springkussens of stormbanen is een grote bestelwagen of tendermaster aanhangwagen noodzakelijk.

Neem bij twijfel even contact met ons op.

  1. Kan ik een aanhangwagen bij jullie huren?

Wanneer u niet beschikt over een geschikte auto of aanhanger, kunt u voor zover beschikbaar een aanhanger bij ons reserveren tegen een huurprijs van € 25,00 per dag.

  1. Hoe lang duurt het opbouwen van een attractie?

Rekent u voor het op plek brengen en het uitvouwen van een attractie van gemiddelde grootte circa 20 minuten. Houd bij grotere attracties rekening met circa 30 tot 45 minuten.

Het opblazen van een attractie duurt ongeveer 5 minuten.

  1. Wat zijn jullie gebruiksvoorwaarden?

De ‘Algemene Voorwaarden’ staan op onze website via deze link hieronder: https://feestverhuurveendam.nl/voorwaarden/

  1. Waar moet ik allemaal aan denken als ik een opblaasattractie huur?

De opgerolde attracties hebben een behoorlijk omvang en gewicht (80 tot 180 kg). Houdt hier rekening mee bij het vervoer op de locatie. Wij hanteren een minimale vrije doorgang van 1,5 meter. De gegevens van de attractie staan op de productpagina van de attractie.

Wij bezorgen de attractie niet ‘door het huis heen’. Tenzij u hier schriftelijk toestemming voor geeft en eventuele schade of vervuiling voor uw risico is.

Voor het verplaatsen van de opgerolde attractie heeft u bij voorkeur twee (sterke) personen nodig! Een steekkar is ook erg handig!

  1. Waar moet ik rekening mee houden bij de stroomvoorziening?

De huurder is ten allen tijde verantwoordelijk voor een goede stroomvoorziening.

De blowers om de attractie op te blazen hebben allemaal een aansluitpunt van 230V nodig.

Per vrije stroomgroep mogen er niet meer dan twee blowers worden aangesloten.

De blower mag maximaal 50 meter van het stroompunt staan.

Zorg voor voldoende haspels. Deze zijn tegen een geringe vergoeding bij ons te huren.

Neem bij twijfel over de stroomvoorziening altijd voortijdig contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.

  1. Kan een blower tegen regen?

Ja, de blower is bestand tegen regen en moet gewoon blijven draaien. Sluit de luchtaanvoer niet af. Dus geen afvalzak over de blower. Zorg wel dat de aansluitingen op en van de stroomhaspel en /of verlengsnoer is afgedekt is. Als u het kussen uit doet, loopt het vol water. Het opruimen is dan veel zwaarder. Hou het kussen dus aan!

  1. De attractie wordt na het aansluiten van de blowers niet hard (genoeg)?

De luchttoevoer is onderbroken, controleer of er geen knik of draaiing in de aansluitslurf zit.

Zijn alle meegeleverde blowers aangesloten? Sommige attracties hebben twee of meerdere blowers nodig.

Controleer of alle luchtgaten aan de zij- of achterkant van de attractie dicht zijn. De ritsen moeten geheel gesloten zijn en de klittenbandsluiting er strak overheen zitten.

Er zijn teveel haspels of aansluitpunten aangesloten op één stroomgroep. Hierdoor ontstaat overbelasting en is er te weinig vermogen. Sluit één van de blowers aan op een andere vrije stroomgroep.

In de attractie is een scheur of gat ontstaan. Neem dan direct contact met ons op, zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.

  1. Wat moeten we doen in het geval van schade of calamiteiten?

Neem alstublieft gelijk contact met ons op via +31644909193. Samen lossen we het op!

  1. Hoe laat halen jullie de spullen weer op?

In principe hanteren we de afgesproken tijden, met een zekere marge. We halen het in ieder geval niet na zonsondergang op (tenzij binnen of voldoende verlichting). De afhaaltijden zijn derhalve in overleg met de bezorger.

  1. Hoe laat moeten we de opgehaalde gehuurde goederen spullen weer terugbrengen?

De tijden spreken we voorafgaande het ophalen af en bevestigen we. Mocht het onverhoopt niet lukken neem dan vroegtijdig contact op. In overleg is veel mogelijk!

Wanneer u van tevoren weet dat terugbrengen of ophalen op dezelfde dag niet mogelijk is, mag u tegen bijbetaling het gehuurde de volgende dag op laten halen of terugbrengen. U reserveert de spullen dan voor een extra dag. U betaald hiervoor een meerprijs van een halve (dag)huurprijs. Wij blokkeren het betreffende artikel deze dag in ons systeem, zodat u alle tijd heeft om het gehuurde terug te brengen of op te laten halen. Let op! Deze optie gaat altijd in overleg. U kunt uiteraard ook altijd even bellen.

 

Bel mij Terug

Fout: Contact formulier niet gevonden.